Må jeg anbefalede, at næste gang det sker, så svare i. “Du er krænket, synd for dig. Det giver vi ikke skid for, æd en tudekiks. “ Det vil vinde rigtig meget respekt for i den brede del af befolkningenDato for oplevelse: 25. november 2022Ville gerne skifte min tv2 play pakke…Ville gerne skifte min tv2 play pakke til en billigere, men hjemmesiden melder fejl og kundeservice smider en af efter 16 minutter i kø.
Det er korrekt, at man skal have 'Favorit + Sport' pakken for at se Kampene i UHD. Jeg skal beklage hvis dette ikke er kommunikeret godt nok ud. Vi havde lavet en FAQ omkring dette på vores kundecenter side. Den finder du lige her: https://play. kundeservice. tv2. dk/hc/da/articles/10452684336017-FAQ-VM-fodbold-2022-i-forbedret-videokvalitet-Ultra-HD-4K-UHD-Her står alt du skal vide om UHD afvikling på TV 2 PLAY.
Sender man en mail får man svar fra en robot…. Håbløst! 😱Dato for oplevelse: 26. november 2022Dårlig ServiceEndnu en dårlig oplevelse Med TV2 Play. I sommer lige inden Tour de France startede, fjernede de lige alt sport fra deres grundpakker, endda selv for de eksisterende kunder. Jeg har TV2 Play igennem Telmore og har indtil i sommer været rigtig godt tilfreds. Nu vil jeg så gerne se sport, så derfor tænkte jeg at, jeg selvfølgelig kun skulle betale differencen imellem de 2 pakker.
Jeg skal beklage fejlen, og de trælse gener det medførte dig. Vh, Mads - TV 2 PLAYKan ikke se VM2022 via tv2NotPlayHvorfor kan jeg ikke se vm fodbold jeg har betalt for det og i skriver det bliver sendt på tv2play i UHD, bliver skrevet alle steder at kampene bliver vist på tv2 og tv2play, købt tv2play+live til 129, - men nej man skal have tv2play+live+sport for at kunne se kampene til 189, - så man er tvunget til at betale for alle kanaler selvom man ikke ønsker disse kanaler eller vil betale for dem, så snydt igen af tv2. Dato for oplevelse: 21. november 2022Besvarelse fra TV 2 PLAYFor 7 dage sidenHej Jan.
TV 2 PLAY er bedømt "Under middel" med 1, 8 / 5 på Trustpilot5 stjerner27%4 stjerner6%3 stjerner4%2 stjerner11%1 stjerne52%Tv2 play betegner sig selv som Danmarks…Tv2 play betegner sig selv som Danmarks beste ishockey program, men de har stadigvæk ikke lært at en ishockey kamp kan vare mere end 2 timer. I de sidste minutter af kampen Herning mod Sønderjyske vælger Tv2 at slukke for streamingen. Der stod 3 - 3. Det skulle de lige have gjort i en Fodboldkamp. Så hvis du er ishockey fan, drop Tv2 play og tá i hallen. Dato for oplevelse: 26.
Vh, Mads - TV 2 PLAYDet er blevet bedre👏👏👏Nu ser det ud til at i har fået lavet så TV 2 Play kan ses på Samsung TV, uden alle de fejl der var med den nye app. Dato for oplevelse: 28. november 2022Elendig streamingløsningMan kan stadig ikke spole i live-streams, selvom man kan se efterspørgsler på dette 6, 7 og 8 år tilbage i tiden på sociale medier, og til trods for at alle andre streamingstjenester tilbyder dette. Nu hvor Danmark spiller VM på tidspunker, hvor mange ikke er nået hjem fra arbejde, er det mere relevant end nogensinde. Og der er stadig udfald på live-streamsignalet, selvom man som jeg sidder med kategori 6 netværkskabel og en 1000/1000 fiberforbindelse.
Nej nej, Det er bare fuld skrald for den store pakke. Dato for oplevelse: 23. november 2022Besvarelse fra TV 2 PLAYFor 6 dage sidenHej Torben. Det er uheldigt, hvis du netop har brugt din Basis pakke til at se sport, da dette blev fjernet i sommers. Hvis du ikke blev varslet om dette, skal du tage kontakt til din udbyder.
november 2022SkandaløstSkandaløst, så har man valgt at flytte VM kampe til tv2 sport pakken, men det provokerer mig virkelig at de vælger at vise 3 minutters reklame før de informere en om at man skal have en større pakke for at se videre, det må sq være verdens ringeste streaming tjeneste, skam Jer. Dato for oplevelse: 27. november 2022Jeg er normalt glad for TV2 PLAYJeg er normalt glad for TV2 PLAY, og efter noget tids pause har jeg tegnet abonnement så børnene kan se Pyrus i december.
Efter en lang dag på arbejde havde jeg glædet mig til at komme hjem og se genudsendelse af Danmark-tunesien. OG SÅ KAN JEG F....... NG KUN SE FØRSTE HALVLEG!!!!! Der står det skal vare 1 time og 50 minutter, men slutter allerede efter 56 minutter!!! Alle de andre kampe kan man godt se til fulde, men ikke Danmarks. Få styr på det NU!!! Dato for oplevelse: 22. november 2022Besvarelse fra TV 2 PLAYFor 7 dage sidenHej Mads. Dét kan jeg sagtens sætte mig ind, hvor træls en oplevelse det har været. På Danmark - Tunesien kampen, havde vi desværre en teknisk fejl on demand med 2. halvleg. Denne kom dog heldigvis på, ikke lang tid efter.
Det kunne de så ikke alligevel. Jeg ved at det er et hot emne lige nu, og jeg anerkender at det er TV2 ret at vælge hvad de ønsker at sende. Det er bare ærgerligt for os, når vi lige har tilmeldt os næsten udelukkende for at se julekalender. Dato for oplevelse: 25. november 2022Sender ikke det lovede produktHolder ikke det de lover og lærer børn at blive racister. De lover at sende en julekalender, som de pludselig tager af programmet, bare fordi der er sorte ansigter i julekalenderen - det er noget af en racistisk handling, som jeg i hvert fald ikke kan støtte.
november 2022Jeg har købt TV2 Play til VMJeg har købt TV2 Play mhb. på at streame VM, og det virker fint, også i UHD. Der har været problemer med at lyd og billede var forskudt, det kan jeg løse ved at genstarte streamen. Det kunne gøres bedre. Det er iøvrigt synd at TV2 ikke streamer deres nyhedskanal for 10 kr om måneden. Det ville den være værd, men heller ikke mere. november 2022Nu skal Tv2 så lære osNu skal Tv2 så lære osNu skal Tv2 så lære os, at klæde sig ud som en flødebolle er racistisk.
Og så virker TV 2 Play heller ikke længere på min ældste tablet, selvom alle andre tjenester stadig gør. Man bliver så træt! For over 200 kroner om måneden er det bare SLET ikke godt nok, TV 2. Dato for oplevelse: 20. november 2022Besvarelse fra TV 2 PLAYFor 7 dage sidenHej Christian. Jeg kan sagtens forstå din pointe, og vores udviklere kigger hele tiden på at forbedre TV 2 PLAY. Om og hvornår en sådan funktion skulle komme, kan jeg dog ikke sige noget om. Hvis du oplever udfald, eller har spørgsmål til hvilke enheder vi understøtter og hvorfor, kan jeg anbefale dig at tage kontakt til os i kundecenteret. Her kan vi sammen få kigge på teknikken. Du finder os lige her:https://play. dk/hc/daVh, Mads - TV 2 PLAYKan ikke starte programmerneJeg kan godt lide programmerne, men når jeg forsøger at se et afsnit af en serie derinde, så bliver skærmen sort. Uanset hvad jeg gør, sker der intet - skærmen forbliver sort, og programmet går ikke igang.
Live - DBU TV
I kan sgu da lige så godt ligge en stor fed dampende bæ lige i ansigtet på os. Dato for oplevelse: 24. november 2022Godt nok ynkeligt at aflyse en…Godt nok ynkeligt at aflyse en julekalender, som har kørt i så mange år på grund af nogle få finder det stødende. De kan da for pokker lade være med at se det. Alt mit tv2play bliver afmeldt, når de bukker under for cancel cultureDato for oplevelse: 25. november 2022Det for ringeSå får i lige en dårlig anmeldelse mere, men det er i jo nok rimelig vant til efterhånden.
((LIVESTREAM TV**)) Australien mod Danmark live direkte tv
LIVE stream fodbold VM 2022 | Her kan alle VM-kampene
[LIVE SPORT<<<] Australien mod Danmark direkte live 30
Det må virkelig være de mest virkelighedsfjerne mennesker der arbejder på tv2. Ingen er blevet krænket over det. Og det klinger hult når et medie der er notorisk kendt for overgreb af kvinder, skal belære andre om ordentlig opførsel. november 2022Krænket KarenJeg kan forstå at der er sket det, at der er en Karen der klaget over Pyrus. I valgte så at bukke under.
Af samme årsag steg Basis pakken heller ikke i pris, sammen med de andre. Stigende priser, og bla indkøb af rettigheder til landsholdsfodbold gjorde, at sport desværre er nødt til at flytte til den dyre pakke. Ang. opgradering, så er det rigtigt at man ikke kan lave en opgradering, og betale differencen.
Danmark mod Australien på tv VM i fodbold - Tealfeed
Sådan ser du Frankrig vs Danmark i USA: Tid, tv-kanal
(DIREKTE!!!TV!!) Frankrig mod Danmark direkte live 26